I WANT YOU to feel good today!

"For all my friends who are suffering from problems with children, husband, work or other challenges: I want YOU to feel good today. With or without make-up. Doing sports or not. Working or staying at home. Married or single.

I WANT YOU to feel good today!"


Ik voel me goed vandaag. Ik heb van die dagen dat niets me kan raken. Vandaag is zo'n dag. En als ik me zo voel, dan deel ik dat graag. Want ik heb vrienden die tegenwoordig serieuze uitdagingen tegenkomen in hun leven. Scheiding, burn-out, sterfgeval en noem maar op. Het nieuwe jaar is begonnen en het lijkt al erg op een slagveld. Hoe een maand van een nieuw jaar al zoveel verlies met zich mee kan brengen. 
En dan is het weer maandag. Een dag die niemand echt fijn vindt. Maar voor mij vandaag wel. Er staat niets speciaals op het programma maar ik voel me goed. Ik heb een druk en fijn werkweekend achter de rug waarin ik niet kon sporten dus kijk ik uit naar vanavond waarbij ik weer op mijn spinningfiets kruip. Niet om een Ronde van Vlaanderen uit te fietsen, maar gewoon om even mijn hoofd leeg te maken. Want dat werkt voor mij. En ik kijk ook uit naar de sportieve uitdagingen die mijn vriendinnen gaan doen deze week: Vriendin L. begint weer met het volgen van een groepsles na erg lang uit de strijd te zijn geweest. En vriendin H. heeft net beslist om haar carrière om te gooien en iets met sport te gaan doen, wat ze al lang wilt. Toch knap van hen. Om die knop om te draaien en te kiezen voor wat je zelf wilt. Wat een straffe vrienden heb ik toch!


YOU are functional!

Reacties