Schol!


Alles wordt geboren. Zo ook een blog. Of die dan verder een lang gelukkig leven kent, dat weet niemand. Maar je werkt er wel aan. Ik zal eraan werken. Om deze blog een lang en gelukkig leven te geven. En misschien kunnen we dat samen doen? Dat bloggen. En dat gelukkig leven. Want daar wringt vaak het schoentje misschien. Ben jij gelukkig? Ik wel. Vandaag toch. Morgen misschien niet. Maar hé, is dat niet altijd zo'n beetje?

Ik zal schrijven over bewegen en sporten. Wat mij drijft om 
-elke dag weer die sportschoenen aan te trekken.
-de berg extra was te doen die er daardoor bij komt. 
-de tijd te maken voor sport en 'tijd' niet meer als excuus te gebruiken. 
-correcte en positieve informatie te vinden over mijn lichaam

Ik zal het vallen en opstaan registreren en inspiratiebronnen doorgeven. Ik zal portretten schetsen van sportende bekenden en onbekenden, lijstjes met tips delen en mijn bewondering voor startende ondernemers in de sport delen. Als jij ergens wilt inpikken, laat het me gerust weten. Ik hoor graag van je.

Laten we dan nu het glas heffen: op jou. Schol, op jou en een lang en gelukkig leven.
Greet
x

Reacties