Try this @ home!















Ik heb een spinningfiets in de woonkamer staan! Manlief had het beestje gekocht en meteen geïnstalleerd. Nu het winterseizoen voor de deur staat, heb ik minder zin om buiten te gaan lopen. Sommigen vinden het net leuk om met de ijzige kou buiten te zijn, ik niet. Ik ben dan gefrustreerd nog voor ik begin. Dus ik heb besloten om mijn 'winterseizoen' binnen te houden. Groepslessen, zelf pilatesoefeningen doen op de mat en spinning. Eigenlijk is dat i-de-aal. De tv gaat aan en ik voel me niet schuldig om naar Wijf tv te kijken want 'IK' ben aan het spinnen. (=spinning doen, ik heb gesponnen?). Ik heb geen hartslagmeter aan en ik hou geen exacte tijd bij of aantal calorieën die ik verbrand. Gewoon al een uur op die fiets bezig zijn, is in mijn geval een dagelijkse overwinning op mezelf. Ik vind het al straf van me dat ik dat kan en volhou én zelfs van geniet. Ik voel me sterker achteraf en ben trots op mezelf. 

Reacties